Wednesday, September 1, 2010

2.ülesanne KODULEHT

Kodulehe valmimisest

"Kui raske see ikka olla saab?"  Oli minu mõte kodulehe ümbertegemisest iseseisvalt, klassiruumist väljaspool, kus ei ole alati õppejõult võimalus küsida, kuidas ma mida nüüd tegema pean. Ning see osutus üsna keeruliseks. Juba üksi selleks, et saada pildid ka teistele lehtedele, mitte ainult esimesele, ning mulle kulus selleks terve igavik, päris palju, kuid hakkama sain headelt sõpradelt abi küsides.

Kuidas siis üldse olla kindel oma oskustes, kui ikkagi ei pruugi nendest piisata.
Mida peaks veel siis erivajadusega inimene tegema, kellel on niigi raskem elus hakkama saada kui minul?

Selleks võtmesõnaks on tugi ja abi, sest üksi proovides ja pusides võibki seda tegema jääda.
Kasutatud juhist http://www.tlu.ee/~kakk/veebiABC/



http://mari62.onepagefree.com/

4 comments:

  1. Ärge kasutage eelneva kursuse kodulehte. Leidke palun uus teema ja jälgige K.Kikkase poolt esitatud ül.2. nõudeid.

    ReplyDelete
  2. Üritasin nüüd uut kodukat teha. Kasutasin ka kõrvalist abi, kuna minu jaoks olid mõned asjad väga rasked. Kui arvuti pole just töövahend iga päev, siis on väga keeruline.

    ReplyDelete
  3. See on tore, et abi kasutate, aga kas abistaja saab aru erivajadustega inimeste probleemidest, kas ta saab aru valideerimise nõudest jne? Ma ei taha öelda, et ärge enam küsige abi inimese käest, kes teid seni aidanud on, pigem üritage selgeks teha, milles on antud kursuse põhimõte.

    Idee on ju selles, et teie koduleht peab vastama HTML standardile, aga paljud veebimajutust pakkuvad kontod ei järgi antud nõuet, mis tähendab, et nende jaoks pole erivajadustega inimesi olemaski. See on karm ütlus, aga tõsi. Ja Kaido Kikkas püüab igati oma materjalides teile sellest ka rääkida!

    Olen hakanud tänu Kaidole antud probleemi nägema ja mõistma ning peaksin ka oma teatud õppematerjale paiknemiskohta muutma. Olen loonud materjale küll weebly.com lehele, mis esmapilgul tundus igati ilus, lihtne ja kasutajasõbralik olevat. Aga nagu vanasõnagi ütleb, kõik mis hiilgab ei ole alati kuld!

    Teie antud tööd ma hindan, kui ül.2 sooritamist, aga teil on veel aega oma kodulehe eest saadavaid punkte (30p)koguda ja veelkord uus kodulehe aadress(või siis vana, uuendatud kujul)esitada Kõige tähtsam on, et loodav koduleht läbiks valdaatori!!!

    ReplyDelete
  4. Lisasin nüüd vanale lehele juurde menüüsse Haridustehnoloogia ja sinna alla erivajadustega inimene. Mulle tundus et valdaator aksepteeris seda. Loodan, et arvestate minu tööd

    ReplyDelete